回到首頁

2013年6月23日

全家出走澳門galaxy兩日一夜遊!

全家出走澳門galaxy兩日一夜遊!
<第一天: galaxy酒店 --> 丹桂軒 --> 譚家魚翅>
去澳門一年有4-5次,每次都唔過夜,而每年我地都會討論全家去旅行,但係只係討論,因為有老有嫩,仲有個太空人~ 所以好難搞得成~

今次終於搞得成! 食到無朋友之澳門galaxy兩日一夜遊! 出發喇!

好多blog都知道galaxy出名房大同靚~ 特別係個人造沙灘~


呢個係望出去個遠景,真係好正~~


行程的第一餐是酒店的丹桂軒,是經常去羅湖商業城的港人至愛

勝在又平又抵又好招呼~

因為大家游完水既關係,已經無力再影相~

由於有小朋友,而房間又大舒服既關係

我地食完齊齊上房休息~ 過左一陣

就去左乙水仔官也街購物

有齊澳門的手信,仲有專車接送

實在十分方便。

之後我地就去左譚家魚翅

唔食魚翅都唔使擔心,因為有好多好野食~

呢個係地址同電話

野食有小小油,不過overall都ok的~



個餐好似$2000幾,我地8個大人兩個小朋友~正~

一家人簡簡單單,飲飲食食就過了一天~

這是應該有的生活~

突然聯想起朋友提過的一個故事~

有一個剛生左小孩的年青人在釣魚

每一日佢都只會釣2條魚番屋企做送,他的生活很忙,日頭要陪小孩子玩,晚上要陪老婆,深夜就要陪朋友開心開心~

所以佢每一日釣到就走

有個商人眼見年青人日日都釣到魚,就問佢

「年青人,你咁叻釣魚,點解唔搞大佢? 」

年青人: 「我可以點做?」

商人: 「你釣魚咁叻一定可以知道點釣更多既魚,魚獲多左,可以買給批發市場,做大了再請人,不停擴充公司,賺更多的錢,做些想做的事」


年青人: 「那每天便沒有時間做現在的事?」商人: 「你只要努力捱10年,便可以多點時間陪朋友、子女及另一半」年青人: 「哈哈~我想不用10年了~ 因為我今天已經做緊:)


對很多時候,最好的東西就在身邊,但人總是只顧追求,而不知道身邊正在發生什麼事~

沒有留言:

張貼留言