回到首頁

2013年6月8日

大阪之我們什麼都沒有 ~ 第1天~

消失一個星期! 兩個人妻走到大阪做港女! 買! 食! 玩! 

相識10多年, 從未一同出國,就趁這個機會走到大阪!

第一日行程 香港>酒店>心齋橋筋
酒店ChiSun inn 

上午8:30,大家乘住各自的專車到左機場~ 




去翠華食個早餐先!  好多位! 不過等左好耐位! 

準時上機~ 呵呵~ 因為機唔full,我地竟然劃到好d 既econ位! 

唔通佢都知道我地大隻唔夠位坐?~i love cx 

anyway, 有得闊d,又點會拒絕! 

你睇下~ 離腳仲有一段距離!

空姐仲邀請我地做問卷~送番coupon俾我地

3小時多終於到達! 涼涼地~ 乾乾地! 

一落機,即時走左去租WIFI ROUTER先,唔想令喺香港既家長擔心

又唔係平, 都唔算貴1000YEN一日,我地租5日! 即時WHAT APP下先!

之後再搵南海電車,穿過商場就見到~ 好方便

我地揀左express,只要35分鐘就會去到~

車上面仲有劃位~真係無得頂!

到左酒店check in, 超細既酒店!!

說是單人床,其實係兩張單人床合埋的雙人床~ 

無所謂了~ 因為讀書既時候我地已經係咁訓 -.-!





放低野~ 換件衫我地就出發shop shop shop~ 

第一個景點係~! 登登登登~ 心齋橋筋~ 

呢個係全大阪最多藥房、最多abc mart既地方~

睇下~oh my god! 真係好繁榮!
   

  我地既第一件戰利品~ 拍子機~ :) 真係估唔到!




因為個飛機餐麻麻地~ 我地先來個頭盤~! :) 正!仲有兩種味~ cheese / ham?


大阪必備手信!

有個婦人唔肯走~ 當兩個低能仔夾極都夾唔到既時候~
個叔叔好好咁將個公仔擺出d! 果然! 有志者鄧竟成!!




我們的第一頓晚餐! 正~ 埋單$6xxx幾yen! 好抵!!



短短幾小時的戰利品!

沒有留言:

張貼留言