回到首頁

2013年6月8日

大阪之我們什麼都沒有 ~ 第2天~

大阪 > 杯面博物館 > 神戶outlet > 心齋橋燒肉

我地自由行,唔想早起身,唔想去珠寶店,唔想等~
起身10點~ 係10點, 鬼咩~ 兩個訓到唔醒, 起身食左個杯麵拿拿林出去~ 

因為晏左既關係,有d舖已經開左,不忘shop下先! 大家睇下! 真係平到你唔信~

所謂有圖有真相,呢個fancl消脂飲品! 雖然我唔飲~ 香港一盒好似買$300架!!!!! f

睇啊睇啊!! 噢! 我地係去睇杯面架~
去杯面館係一個大成功,因為跟住路牌就行到~ 我地塔jr去日本橋站! 好快~ 只係30分鐘內 (連搵站)
先由心齋橋塔jr到大阪站,再轉去日本橋站!

一出站轉左手邊就見到銀行,之後hehehehe,就會見到比
杯面博物館更吸引既野~ 呵呵~ 
佢就係100yen 店~

d野平到~

身為一個師奶~ 在yen算8既情況下~ 我地咩都買~
你睇下~ 呢d baking野, 全部都係100yen!~ 真係睇到先信~
shop啊shop啊.. 又唔記得左我地係去杯麵館架!!!



我地走出100yen店~ 見到便利店~ 跟住路牌,好快就搵到~




不過多人到你唔信~ 因此如果你真係再去~ 要早d,因為太多小學生!

我地為左多d時間去outlet,只係行左一個round就走左~

算啦~ 其實都係一個杯麵!

我地一於出發去outlet!!!! 講到呢度,我地開始覺得已經唔使再plan行程,因為全部都係買買買!

今次我地揀左神戶既outlet,叫marine pia kobe, 可參考www.31.op.com/kobe/index.html
塔jr 去垂水站行10分鐘就到~ 我地由日本橋站去~ 經過大阪站,食d好野先!


去到咩都唔好諗,即時search map location喺邊到~ 好易就搵到

再唔係問站長方向都可以,因為佢好近海!

因為佢閂8:00,我地要重點出擊,一早就傾好哂有咩舖想睇~

首先係LEVIS! 3900YEN 一條牛仔褲 :)

公雞衫1900YEN一件

ANGES B 袋6240YEN一個
仲有恤衫, TEE,都係3000YEN內的事! OH MY GOD!

好彩得幾個鐘行! 唔係破左產~ 仲有就係$200 NEW BALANCE....

附近其實有個溫泉,不過因為怕太夜番到去,最後都放棄左!

雖然隻腳已經唔係屬於我地呢對港女~ 不過我地堅持到最後

番去心齋橋歎番個燒肉先!

炭爐燒! 感覺真係唔同D!

因為我專登唔帶咁多衫去~ 我知道一定會買~ 所以我將買左既野先記低~

沒有留言:

張貼留言