回到首頁

2013年6月9日

大阪之我們什麼都沒有 ~ 第4天~

黑門市場 >心齋橋筋 > 通天閣
有進步永遠有進步!

今日我地9:00就起左身喇!!

都係去同一間cafe歎左個3.7牛乳奶就出發去食第二個早餐!

黑門市場! 想食又平又靚既剌身就一定要去果度~ 如果唔係就要去到遠遠既和歌山黑潮市場~

心齋橋jr去到日本橋, 10號出口, 向左行,見到間狗舖再向左行就到~

我地行左過對面買野飲~ 可以影埋間狗舖
為左唔好盪失路,記符認住上面d海鮮,黑色魚係最近地鐵站既出口。


魚生啊!!!



瑤柱其實一般平,不過買俾人好方便!


西京燒!

最後我地買左呢個做我地既brunch,$200都唔使! 呵呵!!


當然唔少得呢個家姐最愛手信~ 只係640yen!
朋友話行一個鐘,我同呢位一路行一路笑既朋友仔唔知點解往往都會double... 行到1:00我地就走喇!!!

因為買左d 生果~ 於是我地就番酒店,再出來搏殺過!

由於行到熱熱地,出左酒店,先來個炒雪榚先~

之後再行心齋橋筋~ 戒筋! 真係好多野行~



蟹道樂燒蟹腳,麻麻地抵食~ 又乾~ 食又麻煩~

行左3個鐘,我地就走去通天閣~
通天閣係一個好地道既地方,好日本,d人好熱情,去動物園前站一落車就見到~

真係要推介呢間大興壽司~

我地真係見到呢個叔叔!


呢個係一定一定要叫~ 從未食過咁好味既鰻魚, 岩岩燒好仲熱之餘,最緊要係竟然仲有香香既鰻魚味~ 勁好食~ 我地一人食左3件!
呢個都係另一推介!
番去,我地決定去bic camera!! 買左好野!!!!

呵呵~ 好彩果日去京都無買!! 我買呢部野HITACHI 美唇離子清潔及保濕器nr-7000, 係9480yean,仲有9折再95折!!折哂$600幾蚊咋! 見到中原買緊$800幾!

香港上個月先出咋!! 希望真係可以做到嘟嘟咀~ :)
我仲買埋hitachi cm-n820離子美容清潔及保濕器~ 19800yen, 都係9折再95折 (因為退稅同用visa), 都係$1400左右! 抵啊~ 香港無呢部架~ 當然我係唔會吝嗇我既用後感!! 一定share!



建議如果都買既朋友仔,叉左電先,番去唔使等買轉插即時可以用!!!

沒有留言:

張貼留言