回到首頁

2012年10月24日

婚後生活 ~ 肥婆生活

甚少寫婚後生活,因為婚後不外乎都是食玩訓... 喺屋企唔出街的時候開薯片、煲劇 (仲要係tvb.com的舊劇), 出街都係同35知己四圍食.. 婚後兩年的我已經變得肥腫難分,幸好,他的肚腩也不由自主地走了出來! 說是好事~因為他最愛晚飯過後叫我食薯片、食雪糕、食糖水等等的惡行,都一一消失了!

是時候要積極減肥了! 因為已經去到一個不能接受的地步,大部份上年的冬天衫,可以試的都試過了,穿得下和穿得舒服是兩碼子的事,因為很多衫 (特別是裙子), 因為腳太肥的關係都變成了果蒸"種"一樣,為自己製定了餐單,希望可以跟得下。

如果有一天我要食茶餐廳早餐 (避不了,因為每星期最少有2餐)
- 通粉
(禁食: 沙爹牛肉麵)
如果有一天我要打邊爐
- 竽絲、肥牛
(禁食: 丸、炸魚皮)
如果有一天他願意俾我煮早餐
- 麥包+低脂煉奶
- 米粉+菜
- 麥包+雞蛋

我真的希望有一天可以忘記: 14寸,21寸及28寸這些可怕的7倍數!!!

沒有留言:

張貼留言