回到首頁

2013年11月18日

happy birthday to my friend ~

好朋友生日,唔知由幾時開始,

呢班朋友每年都會有不同既方法去慶祝生日

有一年,我成日都ot,好朋友送左一大堆罐頭,紙底底,力保健等送去我公司

我地都試過送一籃蕉去人地公司

仲有一個朋友成日飲醉酒,我地就送左個飲哂既紅酒樽同嘔肚桶

今年我地既RULE 係我地請生日果個食飯之後

生日果個就請番我地

好唔公平,ANYWAY。。朋友無公平唔公平

今次我地為壽星女揀左bellbrook

傳統既澳洲菜,香港真係買少見少

我地叫左一個沙律,4個主菜

開飯前,緊係來點酒開下胃先!


頭盤係沙律菇,四邊就係茄子,番茄茸,最初以為係熱既,食落就係凍既


之後就係我地最鍾意既串燒薯片,係用新鮮薯片整架

熱架!好好食架!我地仲食完再食TIM


仲有一個頭盤係八爪魚,又係超好食,唔知係唔係心理作用

覺得特別好食


餐前麵包不少得,旁邊個棵並不是植物,而係由乾菇成

有香既蒼味,搽在麵包上,都幾好味


主菜一: 燒牛肉,不過我地覺得最好食並不是牛肉,而是旁邊既長長薯條

牛肉嫩得來一D都唔生!


主菜二: 燒雞半隻,雞胸唔"鞋"


主菜3: 樹皮魚 
我覺得呢個係最好食!因為佢係最樹幹開個隆

之後再加魚入去一齊焗,魚好滑,而且有淡淡既香草味,好好食!


主菜5: 青口煮薯條

面頭一層香噴 噴熱烘烘既薯條

出奇地~就算浸左落湯都湯都唔怕林

都仲係噤好食
仲叫左個SIDE DISH MUSHROOM,好清香,仲帶哂菇味!



總共叫左兩枝紅酒,一杯檸檬特飲,兩串薯片串燒!最緊要生日蛋糕!

每人$650 (如果無酒既同埋唔請生日果個都係每人380, 都不是太貴呢)

下一場係附近酒吧,我地叫左枝香檳,

仲送左半打SHOOTER!

要反多謝生日果個!


cheers



cheers, 









where is it: http://www.openrice.com/restaurant/reviews.htm?shopid=152732






沒有留言:

張貼留言