回到首頁

2013年11月3日

番茄炒蛋走番茄

由細到大我都唔鐘意食番茄

無論係生既熟既我都唔鍾意食

母親大人努力令我地每個人都帶均衡飲食

用特別既方法整左 番茄炒蛋

就算我唔食個番茄

都可以食到番茄既營養

仲一次過食埋蛋添!

成個 過程都只係10分鐘!

最適合懶人!

製法:

1. 熱穫加油,煎好兩隻蛋至半熟,另起
2. 加入已醃好瘦肉,炒至金黃色,另起
3. 加入汁料: 茄汁,1湯匙,蠔油,1湯匙,糖,1茶匙,水,1湯匙,蔥少許
4. 加入番茄,炒2分鐘,焗2分鐘
5. 加入肉絲,炒2分鐘,將所有材料盛於蛋上

番茄在焗的過程中流出茄汁,

濃濃番茄味流入半熟的蛋入面

哈哈~


無錯~表面係唔會見到D蛋架!

不過真係好好味呢~





2 則留言:

  1. 番茄炒蛋走番茄 ... so cute
    但我地唔鍾意咁多 "汁", 就咁蕃茄炒蛋
    下次試下咸牛肉洋蔥炒蛋...都好好食的

    回覆刪除
  2. 不吃汁也好~最少不會易肥!!好!下次等我加牛肉先!謝謝你!11月會見到你嘛?

    回覆刪除