回到首頁

2013年11月30日

台北的第5天

善導寺阜抗豆漿 》阿默蛋糕 》熊本拉麵

來到最後一天,好快道要番回現實世界 :(

朋友說有間很帶名的即磨鮮豆漿好好食,

不過一定要早排隊

身為港女

早起身一定無可能

盡哂力10:00去到已經見到好長龍

大約有50-60人排緊隊

不過去得好快

大約15分鐘就可以上到上面




陣陣的油味,雖然搞到我一身都係

但同時都感受到新鮮




大家記得喇,星期一是休息的


我地點左一個甜豆漿,一個咸既,仲有油條三文治,仲有煎餅






由於真係太大陣油味,

我地決定番去沖涼

並且同我最唔捨得既台灣電視講再見



之後就去食個拉麵

唔係太勁牛奶味既拉麵

 不過就好大碗

好好食, 雖然我想添食,不過都係算啦。





由於坐4:00機,我地選擇左高鐵去機場再轉接駁巴士

比想像中平,我地先由大安搭的士到台北車站

轉高鐵去到桃園

之後就帶接駁巴士送到去機場

成程約1小時

可以避左塞車 



番去了,雖然今次唔係玩左好多地方

不過好開心

希望下年有機會再來啦!


今次既戰利品,影得超樣衰,哈哈!!




沒有留言:

張貼留言