回到首頁

2013年11月19日

出走台北 - 第三天

第三日 hana cafe 早餐》微熱山丘手信 》無老窩邊爐 》五分埔 》饒河街夜市

今日係行程中間果日,都係行得最金果日,

起身已經無左酒店早餐,不過去台北酒店早餐只係俾早起身既香港人食

無計之下搵左間HANA CAFE 裝潢同野食都不錯

最緊要係好RELAX。

格局同燈光都好柔和,11:00幾,成間餐廳搵多個人都無


我叫左成間餐廳最平果樣,一心想食少D,點知勁大份

有時真係唔明台灣D女人點解可以噤瘦!

我叫左鬆餅,仲加左個蜜糖茶,真係好潤!


 之後就的士去微熱山丘,

果度既鳳梨酥係即叫即整

新鮮攞走

所以唔擺得好耐!


買之前佢會俾少少你試下先

不過1盒10件都要港媳50/60蚊,唔係真係好平!


之後我地就去左無老鍋打邊爐

無老鍋出名牛奶花膠鍋

第一試打油炸鬼

香港,真係好難搵到炸到唔油既油炸鬼

食法同魚皮有D似

都係浸一浸就食得!

當然不少得肥牛

食完,實在太飽,我地就試圖搭巴士去五分埔

落左車都仲要行10分鐘

如果真係去五分埔,真係要搭的士

因為一個五分埔若有5-6個旺中咁大

而且條條巷都差不多樣

不過D 衫就好平

我地行左3分一左瘡,諗下我地仲未行夜市

於是先坐低飲個茶先,休息下都好

休息之後再行多半小時 

終於忍不住,要去一個按摩 

不過真係好抵 $350/40min! 

香港真係唔會搵到




去完先有力去夜市!

先試左一定要食既朋友推介: 雞皮腸!

老公既好朋友仲推介到好似同我地去一樣

晝左個地圖俾我地!真係好清楚!叻!



仲有燒菇,估不到好甜好好食 


呢個完全買創意,已期望唔好食既炸OREL~

其實都幾好食!TEXTURE 仲唔似係餅!外國人有創意!


我地食左數不到樣野食,

因為實在太好味!無一一都影相!不過去台灣最開心係去夜市

果種未飽又好飽既感覺好特別,

最後食左10樣左加樣野食就回酒店了!




沒有留言:

張貼留言