回到首頁

2013年11月24日

出走台北 - 第4天

SOGO thankful week > 上引水產》hello kitty cafe 》買手信 101 》富玉屋烏冬 》京兆尹

一早起第諗住去阜坑豆漿,原來休星期一,

好彩有間cafe開,食左個好大既早餐

真係好大個,好彩我地係兩個人SHARE,唔係又浪費左野食

之後就的士去上引水產

上引水產即係台北築地,分為3個部份,第一部份好似超級市場

有好多好新鮮既海鮮,壽司同生果

絕對可以買番酒店慢慢食




第二部份係立吞,即係企著食

不過叫既野都係新鮮魚生

我呢個餐大約1300台幣

有新鮮菜沙律

三文魚頭湯

有勁多三文魚

老公話超級好飲 (由於佢最怕生野,可能佢唔食呢樣就無野食!所以覺得呢個好味)


呢碟我差不多一個人食哂!最好味係生蠔!真係甜到無人信!

不要看少這個黃帝蟹,真係每一口都係鮮甜!真係可一不可再,寫住BLOG都留口水


可惜既係,食噤多凍野都無熱飲,

所以拿拿林番酒店

休息一陣再去hello kitty cafe

真無聞名不如見面

只係得個樣

BROWNIE係唔熟

而且撻皮好林

算啦都係食個環境






之後再去酒店附近行下

其實都有好多小店

行到累,我地去左間烏冬店

都係酒店附近






老公叫左咖喱烏冬





我就揀左最LIKE既番茄

最初唔知咩叫起司烏冬

食左真係番唔到轉頭

即係芝士番茄烏冬


之後去左京兆尹

係一間模彷清朝慈禧食既甜品

係好難食

不過餐廳環境好好





食左一日1

係食足一日

就番酒店喇!

沒有留言:

張貼留言