回到首頁

2013年11月13日

出走台北 - 第一天

第一天 香港  -桃園景地展覽會睇RUBBER DUCK -酒店 -鼎泰豐 - 西門町

去年結婚兩週年

我地食左餐勁正既DINNER,

今年,老公竟然話做野咁辛苦,

用左ASIAMILE 換左兩張機票!

難得可以快請3日假!

其實去台灣差不多個個鐘頭都有機~

我地去係CX450 1010

指定相片!

去台灣同由娘家去銅鑼灣都係一樣

大約一個小時多D就到,

邊到都唔好去住,先去左按錢先 

我地計過數,去到台灣襟ATM係最抵

不過提提去前要係香港ATM開左個海外戶口先,是免費的

之後就係去電話卡,我地見到3間都係一樣價錢

不過特別有一間係特別多人,叫做台灣大哥大

我地估係CSL,同3同ONE2 FREE既分別~~

之後即時跳上的士,今次來帶個重大既目的就係睇鴨仔 

搭左一程最費既的士,要成NT845





提提,由12月21日起鴨仔就會去基隆,更方便去台北既港人去,

由於我地去果程已經好唔抵,因此試下大會既車轉到去桃遠高鐵站

順便試下高鐵~

不過真係好快~ 20分鐘多D就番到酒店
我地今次住既係台北商旅大安店,

先講地點: 其實OK架, 忠孝敦化3號出行5分鐘就到

附近有hello kitty  cafe, 誠品(仲要係24小時), 鼎泰豐, 微風廣場等等~

酒店稍稍休息之後,我地就出發去左永康階總店既鼎泰豐

好彩酒店人員服務太好了! 有幫我地BOOK位~ 等左唔使10分鐘就有位
老公太誇張, 一食食左4籠,真係好誇

我當然有食我一定食既醉雞,真係正到不得了!!

之後我地就去左西門町行行~

就番酒店喇!!

沒有留言:

張貼留言