回到首頁

2013年11月16日

出走台北 - 第二天

平溪 》十分 》咖啡弄 》乾杯

去之前我地已經決定唔去放天燈

不過我未去過,心郁郁又想去放天燈

要去既朋友如果真係想去就早D,因為會好多人

而我地目標只有一個,就係送天燈

放完,即走!

我地揀左搭捷運去

先去台北車站,再搭鐵路(係 鐵路唔係捷運唔係高鐵)去到瑞芳站

出門前記得睇定車時間,有D站一日只係得1 ,2 架車

去到瑞芳,如果有時間可以行下,附近有一個食街,有豪大大雞扒,

有50嵐,而我就最LIKE呢個章魚燒

食到差D過左架車


去到等車,12:00幾已經好多人


全程車連食野等車用左2個半鐘,

再提去前一定要CHECK車程同班次

我地唔怕耐,因為都係放假HEA下

都無行程要趕

因為去到就去到,去唔到都無所謂





其實去十分車站既途中會經過大 布同吊橋

不過實在唔想行得太耐,於是行過CAFE就坐低飲杯野

好開心見到心型杯,不過呢杯花果玫瑰茶就太甜喇



最後,我地放天燈,其實好無聊,

不過寫願望既時候,發覺自已真係好唔知足




不同顏色既天燈有不同既意義 



 玩左約2個小時就番去大安喇

我地揀左咖啡弄做傍晚下午茶


同香港好唔同,係因為唔做等位同平D

佢叫左個拿破崙

 我就叫左例牌既朱古力雪糕

行左一個圈,之後又食過

我地揀左大安店既乾杯



最後,我地就去左24小時既誠品

住大安附近真係好,

又有誠品,又有乾杯,又有咖啡弄,HEHE~:)

開開心心又一天 :)




沒有留言:

張貼留言