回到首頁

2015年8月10日

【產品介紹】lady m 蛋糕

8月6日,lady m 再次網上開賣

第一次開賣miss 了,好友話10點開賣,10分鐘掃所有order

今次9:55己經有,

即時click去9號!

又俾我click 到

朋友都話好難click!

真係好彩

味道不講先

只係食既時候一攞出來

鐘意食crapes 既我已經想尖叫

影好哂相先擺落口,只係呢度已經值回票價!

記得crapes 最好食係greyhound既椰子蛋糕

今次呢個班戟與忌廉的組合

不知不覺令人愛上,我地5個人都食到一個6寸

食完一日都在回味!

仲可以幫我寫字

珍姐!happy birthday!





攞果時個感覺勁好

當有好多人排緊隊既時候

你就可以好快攞走!

十分開心

歡迎like我的facebook:  

齊齊分享煮食, 買野, 扮靚心得

沒有留言:

張貼留言