回到首頁

2015年7月31日

【港女食好野】又試中菜@星宴

最愛四出酒店試中菜

今次來到了whotel的星宴,

地點方便,

代客泊車後行10步就到

而我地因為有bb車既關係,

安排了一個角落

好似有自己既corner 

bb喊都不怕尷尬

係一個幾好既安排

我地點了4個菜

1. 醬汁帶子 (每位$150)
2. 芝士野菌蟹蓋 (每位$150)
3. 荔枝柴燒春雞
4. 肉絲炒麵







我最愛這個荔枝柴燒春雞,燒得有一口荔枝香之餘 

更有香濃的惹味,配上醬汁及香脆雞皮,

很值得一試!


提外話,element 其實係一個幾好的商場,有BB車專用車位!

方便我地上得慢落得慢既人士

以我所知,就只有海港城同呢度有咋!

大家要留意喇!

齊齊分享煮食, 買野, 扮靚心得

沒有留言:

張貼留言