回到首頁

2014年4月10日

自由行@澳門 - 酒店篇

去澳門並不是我的first choice, 

一向都是為大阪發狂的我,因為老公怕搭飛機

所以轉乘船到澳門

我要有泰國既感覺

於是揀左galaxy 入面既banyan tree

名不虛傳

高級,舒服,物超所值

一入到房門,見到以為兩間房打通

原來係一房一廳

因為真係好大

前面係客廳,入面有個水池


個水池橫誇左廳同房 

水係暖暖的,浸落去岩岩好



我地又係好好彩,因為upgrade 左間房

有露台

望出去係海景,望住日落,想想東西,浸浸腳,感覺很寫意

難以想像自己在澳門


房間另一邊係洗手間

有一個大桶

桶旁有浴鹽

令你可以放鬆地沖個涼

當然我都有浸一個

另個有提供浸浴服務

milk bath 約要$400


房入面仲有好多野玩,例如香薰,雪櫃入面有vc champagn 

而不是一般的moet, 可惜要成$500. 似是貴了點!

另外仲有夜床服務

會將睡袍放好,仲有banyan tree既記事薄 

酒店其他設施都好正

例如位於29樓既室內池 

有按摩池




 我最愛的,就是galaxy 內的人造沙灘 

服務勁好,一去到沙灘就同你搵位,

一上水就給你毛巾

閒日來真好呢!



位於2樓的水療中心

約$2000一個按摩,老公說是一般的手勢!

說到最現實的東西!

房價星期一至五約$3000, 你問我值得嗎?

我覺得值的,泰國一晚這個質素可能大概也差不多

視乎你對酒店的要求了!


沒有留言:

張貼留言