回到首頁

2014年4月12日

自由行@澳門 -美食篇

今次去澳門另一個目的就係搜羅美食 

我地先去左間卧虎藏龍既邊爐 
在媽閣廟附近,有一間叫做順豐美食


這個邊爐真厲害,有齊蝦、蟹、花甲、"顯'、油炸鬼、枝竹、磨菇、乳豬....

都係$298...淨係食呢個煲都飽哂!

我地就另外叫左響鈴同埋山菜!埋單$400都左右!抵死夾新鮮!

澳門即係澳門@氹仔豐順美食

身為港女,又點唔可以在澳門high high tea! 

我地就地取材

去左banyan tree 到試下afternoon tea

再加上用中銀做水療有high tea送!

我地又點會執輸

睇下個價錢,其實一點都不平得過香港

簡單的精選下午茶都要$198
呢個係最貴既香檳下午茶

感覺實在一般 
最後,我地只係要左做水療送既tea set就算!

咩都試下啦,afternoon tea都不一定是好食的

- See more at: http://www.seewide.com/space-article-id-81256.html#sthash.B08GWGax.dpuf

沒有留言:

張貼留言