回到首頁

2017年2月5日

【傳媒訪問】babymo - BLW

謝謝baby mo的邀請作專欄「固體食物經驗談」的首次人氣blogger 媽媽

稱為人氣blogger 媽媽實在不敢當 (我媽媽比我更廚藝了得呢!)

只係一心煮唔同野食畀個女

想佢自己對食都有一定既要求

唔想佢大個腸仔煎蛋都當一餐

更唔想佢想起食就食, 食要定時要健康





不過一切都係心願,盡力而為吧!

心心一早就食固原因係佢不太愛母乳

餵人奶餵到發左癲既我唔想畀佢食奶粉

乾脆在5個多月就畀固體佢食

發現食固比起食奶還要好

到16個月的一天,她突然不再埋身,不肯要奶了,

那時候雖然晴天辟靂,可是卻要順她的意思

自然離乳到底也是我想的,那在乎時間? 

於是煮固也有一些大原則

首先不一定要有機,但要盡力無激素

而且每日都要有生果、蔬菜

另外,最少要有一餐是用新鮮材料煮的

味精街外醃製的,盡可能兩歲後才試

沒有絕對的對與錯,只想佢打好底,減少外來色素味精

反正我自己也要食減肥餐,其實與她要食的分別也不大

慢慢,我也開始習慣與她食同一樣野

例如: 早餐她食麥皮,我食cereal, 一同整熱牛奶
午餐: 番茄翠肉瓜魚湯煮意粉, 下午茶飲埋個湯,我就用佢個湯底加鹽整米粉
晚餐: 白飯加一個蒸菜一齊食, 有時一個肉碎水蛋或者一個豆腐肉碎,再加一個節瓜湯已經好開心,有益又唔肥~

漸漸發現,原來新鮮的餸菜同雪藏的有一點分別,就以三交魚為例,frozen的三文魚再好味,也不及愛爾蘭的香,煎起上來油也香香的。

除了食材,油也有一定要求,我愛用米糠油*煎野食畀佢,健康得來真係香d! 

各位媽媽,有機會一齊研究下吧! 大家一齊為寶竇健康努力!

*米糠油,又稱米油,是食油的一種,以糙米加工後米穀的皮衣(米糠)煉製。
米糠油色澤淡黃,沸點達254°C,適合炒及炸之用。米糠油有八成不飽和脂肪酸(單元不飽和脂肪酸占47%,多元不飽和脂肪酸占33%),加上有豐富維生素E及其他抗氧化物,因此被認為是健康的食油。米糠油屬於不飽和度高的食用油,一般適合用來炒菜,油煙少也較不油膩。高品質的米糠油還可直接飲用,且可用來做涼拌菜。
米糠油主要在東亞,例如日本及中國使用。但由於其精煉過程複雜且成本高昂,因此一直未有普及。


小恩子的港女生活簡介: 
由全職工作轉為全職母親,愛煮、愛食、愛減肥、愛帶心姐四圍去找新鮮事,每天生存都是為家庭,想與我一起分享家事! 多點到訪吧! 

沒有留言:

張貼留言