回到首頁

2014年1月4日

afternoon tea @twg

去年同朋友去完星加坡,

喺酒店入面首次認識twg茶包 

好彩同行好友話行好野

叫我攞多D

咁就唔客氣喇!哈哈,試過真係好野!

原來,佢就喺IFC開左間CAFE,仲用哂所有關於TWG既茶

只係茶都足足有差不多100款!

走入餐廳不算太GRAND,只係同一般CAFE。。

同行朋友係high tea 達人

佢話感覺好似COVA

最勁就係見到好多twg 既茶葉 tin. 

得個罐係因為茶同罐係分開買既

原來好貴

咩都唔好講,趁住有位食左先



有本TEA  BOOK 俾你先了解下點解咁出名,

其實係睇下點解咁貴

睇下不同既茶葉,有不同既故事 




到MENU,其實茶都不算好平,要$75 - $150 一杯不等




以我記得,TEA set有3個,一個$ 298, 無馬卡龍,

有scone 同muffi

另一個係3款finger三文治 $238

仲有一個係一款大既三文治加scone,muffic同馬卡龍

$268包飲品

我地就揀左呢個



就連糖"安"都靚過人

最欣賞係個茶壺,係有鋁面
用來保暖

當場有得買

印象中要$2000幾蚊 -。-!




warm cheese salmon sandwich. 

個包勁好食
 當初見到無餅架有D失望

因為見到台台都有


原來只係熱食無,最後都有


之後我估係因為怕佢凍,所以食三文治先


macaron有好多味揀,我地揀左玫瑰味,朱古力同埋black tea




要讚下個scone 同埋鬆餅

唔知點解,擺左好耐都仲有暖暖地既效果






再加埋cream cheese & 疑似 earl grey source 



 中間仲食左個Lasagne,都算一般

 埋單不算太貴~



之後就SHOP 左一陣,最平係呢個,$188. 有$18包!


平均TIN就$200,不過唔包茶葉!

沒有留言:

張貼留言