回到首頁

2014年1月1日

在家的海洋公園!刺身PARTY!

聖誕節實在難搵到地方出街食

有時候有錢都未必搵到好野食

好朋友建議叫到會

就試下出名既ocean three

因為我唔想喺屋企開生蠔既原故

所以無叫到生蠔, 只係叫左一d 刺生同食材

先講中SIZE帶子

來到係一盒盒. 解凍之後都算清甜, 每人食左幾粒之後其實都開始飽



另外就叫左加拿大原隻北寄貝刺身 $230,呢個真係最勁



話就話約25-30, 其實一定唔只, 我估有成40

仲有因為佢係原隻, 平時我地出街食係半隻, 所以再開既話其實有成80
真係好誇張

食到我地覺得 北寄貝會唔會絕種


仲有叫左加拿大海膽刺身$120, 呢個最唔抵, 因為真係唔好食, 唔新鮮L 都係食淨得最多!

仲有赤貝刺身、越南虎蝦


 




有些朋友不愛刺身,我地都叫左熟食
叫左法國鵝肝 $380
 
真係好多油,油都你唔信, 就呢樣野我就學左另一樣野

當清理油既時候,就係將油放入一個碗到

放喺凍既地方

等佢左就成個佢出來,掉左佢!

最好食既推介, 就係西班牙紅豬後腿$138 (20個月)
咸得來又唔會只有鹽味

 另外仲有黑安格斯西冷牛$99/,

都幾JUICE, 我地去到差不多well done都無牛肉乾feel

 


總括來講間野都只係OK, 好食既野唔多
不過就準時送到同條文清楚, 唔似得有D咩都話得到最後就咩都唔得

如果假日想搵間穩陣D,可以一試!www.oceanthree.com.hk

 











沒有留言:

張貼留言