回到首頁

2013年10月13日

金色iphone5s

一直用緊iphone5的我沒有想過換電話

只係3番4次叫我老公換電話,佢成日都覺得what app好煩

因此一直都係用以下呢個古董,

就算佢壞左,都換用幾舊水去整 -.-!

世上竟然有如呢d人

仲要呢個係我老公!!!

其實問題係真係好唔方便,我出trip佢又無what app.... 音訊全無

有時仲要幫佢what app俾佢d朋友 -.-!!!














感謝上天既眷顧,令我守得宏開

訓訓下晏教,聽到門鐘聲

oh,佢話俾我聽係iphone5果一刻,我尖叫左出來

好喇好喇! 有what app (hehe 有一刻我以為佢送俾我! )

其實我覺得金色都係一般,不過咩色都唔緊要

因為有what app就可以了!!



本來我地有一刻閃過放左佢

不過我又點會俾佢錯過有what app既機會

去到one 2free,原來已經無左無限plan, 只係有5g

都ok啦~不過原來而家金色都有現貨喇!!

訂左既朋友,唔用就快d放喇!!


沒有留言:

張貼留言