回到首頁

2013年10月13日

秋風起 補補佢 花膠螺頭燉雞

病左個多星期,記得上星期5去睇醫生

我同醫生講,我星期六日有event,要通頂

可唔可以俾d唔眼訓既藥

醫生話: 食咩藥都唔緊要啦,唔休息,你星期一都要來睇我

醫生! 不如你轉行做占卜啦

唉.. 星期一真係唔好~ 我好似已經聽唔到自己把聲一日 :(

如果醫生既人工包埋占卜既人工!

病好! 個人都散哂~ 感謝媽媽既愛鍚

佢買左隻小雞 + 發左花膠

我加果皮同瘦肉燉2小時就可以了

真係好飲到不得了!

仲即時覺得有補身既感覺!

燉野既感覺真係唔同d!

photo 1.JPG

photo 2.JPG

飲完之後勁好訓! 媽咪既技術已經進化到口講你都feel到有用!

photo 5.JPG

沒有留言:

張貼留言