回到首頁

2017年12月18日

在職媽媽的不老秘密

搞阿女入K1搞到人都癩, 再加上公司多野做
坐完月好似老左10年,
搞完讀書就再老多幾年
公關姐姐永遠都係最貼心的
知道過去一個月辛苦了
贈我一樽負責靚肌既再生膠囊 - 諾加因子
本身都唔敢試,不過既然煮到來俾你KEEP下
就即管一試
60粒30 日的療程,早晚一次
食左15日效果無將我由黑絲江美儀變左做周迅,
都無將我由乾憎憎既蘋果變左水潤潤既香桃
不過就解決左我夜晚皮膚同咀唇乾同裂既問題
同埋令我強而有力既黑眼圈消失左
唔想好似傳銷咁影before after
實在只有自HIGH先會發現
皮膚感覺水潤令心情好左好多
靚從來都係自己覺得就夠,當然有埋老公效果更佳
Skin Revivial 靚肌再生膠囊真係可以幫到你!
長效保濕
- 好!明!顯!夜晚起身完全唔駛補lotion,一早起身都無左乾憎憎既感覺,對於皮膚長期乾燥既我就更見效
美白亮澤
- 好! 重! 要! 好明顯是在我黑眼圈淺色了!而S-CELL好細胞網頁話,對於去除色斑的話,效果更顯著
緊緻去皺
- sorry sorry 我仲未睇到有呢個問題,呵呵呵,因為我未有啊,不過好細胞網頁有佢地美國製造商提供的BEFORE AFTER對比照片,真係好堅!
呢隻產品利用天然食物既膠原蛋白,有食得落肚既美肌功效,FACIAL都真係可以唔駛做~~
對的,如果我買係會有折架,有意就PM我啦~



 1   

沒有留言:

張貼留言