回到首頁

2014年2月25日

high tea@mango tree

是日十分架勢,一檯5個女人其中3個大肚一齊去HIGH TEA

有於大肚婆眾多關係,一般有三文魚同勁多甜蛋糕既HIGH TEA 滿足不到他們

友人提議到mango tree@ element 試一試

未入去次前已經好奇怪

因為去concierge 問餐廳位置既時候,

佢就話餐廳今日close for event

"close for event".. 我有幾個老死己經坐左入去喇喎

果一刻,我個心代左佢答: 噤你問佢地啦!

搵下搵下終於搵到,

聰明既朋友仔已經點好野食

可惜等左半個鍾都未到

所以大肚婆忍唔住食自來蛋糕

最後經理終於注意到我地

行埋來話每位收$50切餅費

我地話都俾啦,因為三大三細都唔餓得

經理聽到我噤講,就即時話只係收一半人切餅費

我話都好啦,仲叫經理吹下已經叫左45分鐘既野食

終於來到喇

可惜來錯左海鮮hightea

唯有照食啦

食物分為3層

個人認為好岩鍾意食熟食既人

同一般英式高茶一樣

最高層係甜食

三層食物好一般

唯一亮點係中間個大蝦沙律


菜味道新鮮,而且蝦係用室溫的

感覺一D都唔似整定

底層龍蝦其實都不錯




可惜就係凍左

紙包雞感覺也不錯

可能係因為用荷葉包住既原故

雞有微暖既感覺

整體不計服務的話也有70分

其實我明白經理都盡哂力,始終人多,要求多

加油吧!




沒有留言:

張貼留言