回到首頁

2014年11月26日

港女食好野: 萬豪JW marriott

11月26日

鄰迎同事同好朋友都話JW 既LUNCH BUFFET 

係會番唔到轉頭

試過之後, 

覺得佢一定係有做過RESEARCH 

知道有咩係多數人都like, 而佢地就將果一類既食物整得更好食

所以特別覺得值回票價

先來美味頭盤: 

肥美煙三文魚
 
極度多膏麵包蟹

乾淨甜美急凍青口
 

一下清哂螺


主菜方面: 燉花膠

啖啖肉龍蝦
甜品方面: 
1. NEW YORK 芝士蛋糕
2. APPLE CRUMBLE
3. 朱古力曲奇餅
4. 朱古力蛋糕
5. 朱古力慕司 
6. 朱古力OPERA cake
7. brownies
我係個朱古力怪,所以每樣野都好岩我食

正常呢碟野去BUFFET一定食唔唒, 

但當中既每一樣野我都好鍾意食, 

所以好快就食哂 :)
仲有呢個我試多一啖, 但係都覺得好好食 :)




歡迎like我的facebook:  
blogspot: http://siuyantsz.blogspot.hk/ 
齊齊分享煮食, 買野, 扮靚心得!





沒有留言:

張貼留言