回到首頁

2013年12月29日

聖誕新年好去處三 dinner@文華廳

食膳服務的確緊要

好服務有很多種,想得愈周到,就吃得愈開心

當然價錢就愈貴

文華廳的服務應該己到了一個頂級的水平

訂位時留下的名字,他會在飯宴中用來稱呼你

讓你即時第一次來到也變成常客一樣。。

哈哈,我也可以成為文華廳的常客,的確很威呢!

很浮跨,真的很無聊呢~~

一坐低即時問你要唔要D飲品,水?紅酒?定係茶?仲有一車白酒同紅酒,

我地隨便試左一支香檳,一杯好似要$200幾蚊,一枝就要$1088 




環境實在太好,記得友人講過,幾難食既野,有個好既環境

食物多數都會加分,





野食唔算好貴。






我地叫左片皮鴨半隻加兩食

紅燒豆腐

糯米飯





片皮鴨佢同一般酒樓一樣,都係堂前片

不過佢就做多一樣

就係將肥膏片哂出來

  整笛薄薄脆脆既皮

同沙田18既片皮鴨有得比

再加上塊塊都脆既蝦片上面,仲有蔥段、青瓜、哈蜜瓜等配菜,





訂位既時候,佢有問我係唔係special occasion,我話係生日

好surprise 佢送左個壽包俾我地!

服務即係服務,一個壽包就已經好開心!




沒有留言:

張貼留言