回到首頁

2013年12月1日

2013 聯合國兒童基金會慈善跑

豬都會上樹 肥人都會跑步

學人報10K,全因為一班朋友報

我又去玩下

誰不知要晨早6:00起身


我地係10K第二組既賽事




出發喇,我呢個時候都同自已講 

唔使跟住人架,自已慢慢跑得架喇


點知D人真係好快

我又加住快

唔夠4K就停落來

去到7K水站既時候

見到有城巴!!!!

佢係比9:15都仲在呢度既參賽者搭

果一下我望下個鐘。。仲有幾個字先到

只好飲多幾杯水再來過





呢一刻突然覺得放棄與否真係一線之差

面前就只係仲有2K

不過大拿拿2K,跑到去都可能過左鐘 

又或者朋友都等左我好耐

好彩,我跑半碼既姐姐竟然唔放棄

再加上老公有可能喺終點等埋我

行住又好 

邊行邊停又好



終於到左終點

用左1個小時24分


時間係其次 

重點係完成

完成後既兩天雙腳都不是我的

是一個反省

身體比任何東西都重要

有時世上沒有那麼多物質還好

因為這便沒有太多壞處,例如薯片朱古力

沒有了他們,就沒有了肥胖

晚上,我地親自下廚

買左牛柳粒


仲有勁好味既牛仔骨


有機番茄


同埋馬莎既全麥意粉

 日本本菇

再加埋芝士焗30分鐘

一個字: 好正!


獎勵自己,其實可以好簡單!

跑步得到的是珍惜

珍惜和你報名,給你鼓勵,陪你練習,給你健康的人

極到後悔沒有好好照料自己的身體!

努力改善中!


沒有留言:

張貼留言