回到首頁

2013年12月1日

踏入12月

要為12月有一個好開始

約左35知己,長洲郊遊去

其實郊遊只係一個籍口

重點係我想食即炸薯片

上網睇相好似好好食!

我地約左2:00搭船入去

去長洲每半個鐘有一班船 

踏正係慢船,要一個鐘,


去中環5號碼頭上船

踏半係快船,半個鐘就到

去到我地已經急不及待

好似十世未食過野噤

先來一個$8 芒果糯米磁 

佢地食到好開心既同時,

我。。唔食得


一路一路搵大魚蛋

講真只係將6粒魚蛋既分量整成2粒 

其實好易搵到

質感同味道都同平時魚蛋無分別

不過一串要$10 



當然,我係為左即炸薯片以來既

好好味呢

不過始終唔係大集團。。 我地叫左兩次

第二次既味好唔同

唔係次次食既味道都係一樣



期間我地5個人仲食左豆腐花,碗仔翅,燒魷魚,

不停食食食,一路食到去沙灘

好美麗的日落呢

我們都發現長洲比較少強國人

大概是因為沒有LV,沒有名牌袋罷

還好,這裡還留著很多本來屬於香港的東西

講到呢度,大家都仲好飽,

於是我地去左做運動


 

放足電

沿途景色,真的很漂亮呢

比起在石屎森林內的燈飾更美好


特別是這日落

只是隨手影,都是那麼動人

最後我們隨便找了一間晚餐

因為都累了

所以沒有拍很多照呢

一天,簡單的一天

有朋友,有大自然,有美食,

十分滿足!

在此感謝媽媽的阿膠,雖然我不知道是什麼!但我會試試吃的!



沒有留言:

張貼留言