回到首頁

2013年12月29日

聖誕新年好去處一 afternoon tea@tst

今年新年聖誕都好正,聖誕如果你攞埋27號,就會好輕易就有5日假

即興的時候,去邊到afternoon tea 最好?

不給試下尖沙咀喜來登的sky lounge! 

位於18樓頂層的sky lounge,先要搭LIFT到17樓,再行一層樓梯上去

上到去己經見到有個無敵維港大海景
                                               


即係唔知好唔好食都吸引左你等先

點知好好彩我地15:30去到都唔使等位

仲要無BOOK定

唔係假期,真係唔同D, 坐唔到WINDOW  SEAT其實都唔緊要,

因為佢全部都望到海

再加上愈入個感覺好似嚐D

睇左MENU先

除左TEASET 仲有散叫,

不過我地大家都想食呢個,又搓左車

所以叫左一個無酒精既



 因為我同老公都唔食鵝肝,

所以換左個鬆餅

好變態,兩個都鐘意食鬆餅多過鳳肝,我地都好開心~哈哈~

因為大家都好鍾意食鬆餅



餐茶我叫左 EARL GREY,老公就叫左 BREAKFAST TEA

我見人家既咖啡個樣好似好正咁

野食到!

 沒有大驚喜,除左係鬆餅同埋朱古力類特別好食

其他都係一般。


要提一提呢個薑味法式焦糖焗蛋

可能因為中國人薑食通常都用在熱既食物上面

法式焦糖焗蛋入面有薑絲真係第一次試






走既時候搭𨋢既VIEW,真係即時RELAX哂,可惜有D大霧

呢間係下一次既目標,聞說LOBBY既 AFTERNOON TEA好抵食~






唔塞車既彌敦道其實很可愛呢!!

 咁岩恆生匯豐白金咭有85折!記得帶啊!





沒有留言:

張貼留言