回到首頁

2013年10月26日

下午茶 @ 淺水灣酒店 砅veranda

4年前,我同佢喺呢度影婚紗相

今日再番來食個下午茶~ :)

book左一個月多d既下午餐終於都到喇~

就係淺水灣酒店 既veranda

聞說佢咁full既原因係因為佢野食好味且只做一轉下午茶

見到個環境,真係唔捨得走

平時坐唔定既我

都坐左個幾鐘

講野食之前,先睇左個環境先

本來我坐近門口唔係太like

不過無所謂啦,個侍應好好人

環境同音樂都令人好relax! 


全部英式decoration,最like呢個風扇


 一邊係新窗,可以望到無際既海,仲有見到有人滑浪

好relax


menu有tea set 同埋有其他野食

不過規定平日每人min pay $245+10%

 主菜終於都到~  



上層: 芝士條、窩夫, 中層: mango pudding, cinnamon cake, fruit tart, strawberry 果凍
底層係: 吞拿包、朱古力smoke salmon卷、青瓜cake, 蛋王醬三文治、

份量一d都唔小... 好飽!

杯茶我叫左peninsular breakfast tea 











我地先ko左第一層,已經好飽~ 


 不過見到中間既cake好吸引~ :)



我地估應該係由下面食上去,因為底層多咸食

不過我地都見到人食上面先同食下面先~

唔緊要啦~ 一樣都係好好味!






順帶一提,食野可以free 2個小時~  之後每個hr都係$22/hr, 抵~



雖然我係一個港女

不過都覺得hightea其實係一件好奢侈既活動

不過anniversary咁大件事~ 就豪一豪佢啦 :)


沒有留言:

張貼留言