回到首頁

2013年10月27日

補一補

唔知幾時開始,我個blog就係紀錄我每日不停咁食

不停咁食~

食到我自己都唔知食過d咩~ 

不過我相信用心食

用心煮~ 同食得開心就好夠喇~

特別係結左婚之後,每次番屋企食飯

又想要清熱既湯、又想要補既湯、又想要潤既

世上又點會有野好得過媽媽~ 買定所有材料

錄定what app 話我知點整~ 

烏雞人人都話比普通雞香d,補d

又試下呢個烏雞螺頭燉花膠

烏雞一隻: 惠康買$3x

螺頭: 4個

花膠: 4支 (偉大既母親大人已經發好俾我喇)

果皮1塊

造法: 先將烏雞切開一半,洗乾淨,切去頭及pat pat,去皮



煲熱水,加入花膠及螺頭:汆水約4分鐘。放入燉盅,燉2小時即成~



的確第一次接觸烏雞係有d唔知點咁

不過飲過一次之後,我相信唔會再有呢個感覺

因為實在太好味

但要接受現實,一定會有肥油~ 但係真係好甜同好好飲!

 經過兩小時之後~ 


太心急將d湯飲哂~ 連煲好既相都唔記得左影 -,-!!




















沒有留言:

張貼留言