回到首頁

2013年10月14日

snoopy 蛋糕

閒來無事食蛋糕

如果有一日我可以選港姐,我既使命一定係

"每去一個地方,我都可以講出果度有咩好食既蛋糕!"

哈哈~ 今日行行下街我問老公要唔要買奶奶生日既蛋糕

佢問我呢度附近有咩岩食

tst唔難搵

不過當時只係11:00am -.-!

又唔早d講...

腦內搜尋: 好食+蛋糕+晨早+tst!

呵呵~ 我諗到啊! 係snoopy餐廳!

開8:30~ 早知來埋食早餐!

咁多個我最like呢個~ 不過同老公諗諗下~

無理由生日叫奶奶劈人地個頭 -.-# 




















最後我地揀左呢個~ 建議如果想訂既朋友 

早一兩日訂定~ 

會有更多款~ 另外加左$50 要隻snoopy~ hehe

其實有d唔抵,不過真係好得意! 



















當然啦~ 我又點會放過有得食cake既好機會!!



鍾意食朱古力既人一定唔會放過! 

因為真係好好食!!

沒有留言:

張貼留言