回到首頁

2013年7月7日

我的2013年生日飯

祝自己生日快樂,由於健康關係,全面戒口~

生日到左而家先可以同老公食餐好~

呵呵~ 係食我恨左好耐既洲際自助餐 (港畔餐廳)~~


去到我已經想大叫~

出去睇下有咩食~ 更加令我想不到~

先來頭盤菜同海鮮~

有冰鎮鮑魚、麵包蟹~

我覺得鮑魚原汁原味最好食~ 蟹無咩味~ 不過就啖啖都係肉~



平時酒店會用cray fish 扮龍蝦,今次真係堅龍蝦~

一開邊全部都係肉同膏~ 食完真係要食成個月麥皮先可以補數~!!



這是我的第一round~ 魚生叔叔好慷慨,我問佢攞蝦

佢一手執左20隻左右俾我,我話唔使咁多~ 佢話~ 好好食架喎! 果然~ 好好食~



即燒既有4款肉可以揀~ 羊架、牛柳、牛肋骨同豬~

所有牛肉都有認證~ 可以放心食~




四款肉,我獨愛牛柳~ 夠林又鎖肉汁~

不同外面的酒店,燒好咩擺喺度~ 真係叫先整 :)


熱盤不得不提這個洋蔥蟹肉釀蟹蓋!! 啖啖都係蟹肉,整係呢兩舊野已經值回票價~




呢個雞蓉燕窩,我其實唔食燕窩,都估佢應該唔會太多,但係估唔到佢搵唔到雞蓉


飲左唔知幾多,食左唔知幾多之後~ 我地就開始食甜品~

真係要留肚先得~

只係果凍都有10幾款!




當然有食幾多都得既蛋糕啦~

仲有傳統蛋糕~ 簡直令我停不了~


差d唔記得,有鵝肝,我就麻麻地,不過老公就最愛~

仲有就係,竟然唔使排隊!!




平時唔捨得買芝士既我,呢度可以試下唔同既味道~



去左toilet番來~ 蛋糕已經準備好~ 多謝老公~ :)

沒有留言:

張貼留言