回到首頁

2013年4月15日

朱羅紀也到我家了! 彩繪蛋卷

一直想做彩繪蛋卷

行入書店,又俾我搵到本書

一諗到出去整要幾舊水,不如搏一搏

呵呵~ 本書好正,圖文並戌,簡直就最岩我呢d唔識字既港女!

一步一步做! 果然!!
圖案做出來! 可惜太厚,一卷便環裂了



不打緊,整野食最緊要的是過程! 

整個過程都是relax就可以了

因為relax,令我發揮出小創意

同樣的方法,做了切餅! 簡單,快捷又好食

軟綿綿的蛋糕,睇得到既鬆軟

最岩用來show off! 

呵呵~ 因為實在太易整!

第二次我整左花花切餅!

比上一次更軟熟 :) 


呵呵~ 沒有繪畫天份,似花嘛? 


再來一個side shot!

想要食譜可留言 :) 


我總愛與你分享煮食心得~ 不防留個言:)

沒有留言:

張貼留言