回到首頁

2012年11月3日

砵仔榚食譜

上星期戰勝了pizza,想暫別oven.. 就決戰砵仔榚! 其實砵仔榚係用片糖定係黃糖我地argue左好耐 (兩個唔識煮野既人喺度argue...) 明明係叫做黃糖砵仔榚,點解多數既receipe都係用片糖? 唔緊要啦! 試再一次應該會知道答案!


材料 (約7-10碗) :
粘米粉 80g
澄麵粉 70g
片糖 250g
清水 650ml
熟紅豆 30g



製法 :

1. 紅豆洗淨慢火烚約一小時至豆稔,再浸一晚(煮豆水留用).透透地色即成!






2. 將粘米粉及澄麵粉同篩勻兩次,加入250ml的清水充分拌勻成粉漿.



3. 量煮豆水400ml下鍋把片糖煮溶(豆水份量不足可加入清水),隨即把粉漿沖入片糖水中立即關掉爐火.並不斷攪拌成稀糊狀即可,在小碗上塗油再注入八分滿粉糊,加入一湯匙紅豆.



4. 排放在蒸鍋內以大火力蒸約15-20分鐘即可。

tips:
1. 有些receipe會叫你先將器皿蒸2-3分鐘,可以令更多水份更充足! 更有口感!






沒有留言:

張貼留言