回到首頁

2012年11月18日

我們結婚兩年了

兩年前的11月5日,我們結婚了,沒有準備得充足,沒有令每一個賓客都賓至如歸,但不論怎樣,我們都盡了力去令婚事更美滿,這兩年由我努力定成為一個老婆,試試煮飯,試試做家務,試試在你的角度想東西,不算做得很好但總算有試試看,雖然家裡大部份的家務仍然不由我控制,但我會努力~ 努力到最少令衣櫃門一開的時候不會像山泥般瀉下來!

平時一直愛寫家中煮的東西,今日特別要提提這個地點,因為貴、靚、好食 (港女3大要訣),這裡是半島酒店的吉地士Gaddi's!

呵呵~ 咁岩 Salon de Ning新開有free drink!! 係free啊!!!!佢地既白酒house wine 係送既.. 因為8:00未到既關係,成間bar得我地一檯客,影到我地唔影,我爭d想同個waiter影埋相!!


飲完一毫子都無俾過,仲好nice地有個waiter帶我地轉lift上去餐廳!真係超nice啊!!!

一開lift門就即刻有個女仔問我地有無book檯,帶我地去左近角落頭既位置! 環境好不在講! 情調一流! 仲有d名媛望族50年代feel,令我諗起楊怡喺出面唱歌,又或者松松姐姐喺出面唱天涯歌女既一幕! 諗到呢度,我就喺度傻笑了! 就喺呢度,兩個大鄉理過了一個開心的晚上。


呢個廚師送俾我地既三文他他! 哈哈~點解同公司一杯杯既唔同既!! 清新既三文魚配淡味沙律醬! 正! 又係果句,唔使錢既野特別好食

老公恨飲龍蝦湯! 好啦就豪一次! 新鮮龍蝦製成! 寧舍不同!

再來一個前菜,不過呢個唔係送既! 照好食! 係用左蟹肉做成上湯,再造jelly成為新鮮蟹肉既汁! 一食落去啖啖都係蟹味! 另外佢跟一個蟹肉jelly?我唔sure.. 因為好味程度好快就俾蟹肉蓋左!


主菜我地叫左一份魚同一份豬! (佢地而家興有野味餐,佢照recommend,不過真係怕怕!),呢個係兩舊豬,一舊好似燒肉,另一個真係好似焗左既ham咁樣,黑色個舊係豬紅,好鮮味,不過我麻麻地!


呢個main course 超正! 係煎鱸魚配黑松露,好香好脆既魚皮再配嫩滑的魚肉! 再加埋d汁! 呢個簡直有100分!


食完maincourse,想叫甜品老公已經order左cake!! 多謝你!!

由係tea or coffe既時候,其實碟細細但來到呢度經食得好飽,可能因為慢食同埋之前食左d包既關係! (oh! 我無影到個墨魚包!) 兩個人叫左一杯tea之後佢就送上朱古力!! 好開心:) 仲有最愛既macaron!! free架!! 可惜我已經食唔落,佢好nice咁俾多左好多粒我攞走!!!! :)



過了一個開心的晚上! 這個港女,的確,過了一個很開心的晚上!

所謂飲水思源,即使晚餐過後,我們仍去這裡走走!

謝謝這7年來的開心日子! 努力繼續吧!

沒有留言:

張貼留言