回到首頁

2013年5月19日

焗豬扒飯食譜


1

唉.. 本來想日日都update blog, 變左想個個星期update 而定就來變左兩個星期先update一次 :

( super lazy!!! -pig- 放假食好多中菜, 煮西餐一諗起又係意粉salad就悶死.

就試煮焗豬扒飯同迷係椰菜 兩個人份量岩岩好!

又有菜,又有肉,用新鮮番茄整~ 有營養又有益:)

焗豬本來我以為豬肉叔叔搵塊好厚既豬扒 佢一野拍落去,即時變左豬柳

無所謂啦~ 仲好食!

焗豬食譜
炒飯x 3碗
蛋x3隻
生抽x3茶匙
醃豬扒
豬扒x4小塊 (約一部iphone)
薑汁  少許
生抽  少許 






老抽  少許
胡椒粉  少許
糖  少許
粉  少許
麻油  少許
酒  少許
*老公話酒味太多
豬扒汁
蕃茄x2個
蒜頭x3粒
上湯 少許
水x4茶匙
茄汁x2湯匙
生粉x2茶匙
芝士3塊製法

1. 將豬扒醃1小時 2. 炒飯: 熱鑊先落蛋,將煲好的飯至少雪2小時,炒至粒粒跳 (tips:飯一定要雪! 油一定要熱) 3.豬扒大火煎至金黃色 (毋須全熟),放到飯面,預熱焗爐10分鐘 150度 4 煮汁: 落2茶匙油,加蒜頭,令香,蕃茄去核切角加入,炒香,加入上湯2湯匙,加1湯匙水,2煮至啱味,用生粉水大火埋汁 5. 將汁倒上豬扒,加上芝士,入爐焗20分鐘,即成!

老公都話似大家樂焗豬d飯!正!

沒有留言:

張貼留言