回到首頁

2013年1月21日

Le creuset~生炒糯米飯

上兩個星期上完le creuset個 cooking class教整生炒糯米飯,抱住唔好蝕既心態即是番屋企煮來食!

果然! 當人人都問我係唔係炒到甩肺既時候~我其實只係炒左10分鐘~

真係愛死呢個煲~ 對於我呢d 懶人兼新手就最岩用 (雖然我去cooking class既時候發現了很多高手)

整完果日,聽到肥媽個節目又係講生炒糯米飯,哈哈~ 我update blog既能力實在慢到唔可以再慢~~...

而家即時update番啦!

材料: 薑、蔥花、蒜頭、糯米飯、臘腸、瑤柱、冬菇 (其實如果有蝦米同花生會更好~ 不過兩個人得兩麥米,真係唔可以落到咁多料!

調味料: 些少酒、生抽、紹酒

做法~

糯米飯先浸四個hr,停乾水

凍鍋加油~ 至鍋熱,加入薑、蔥花、蒜頭、臘腸、瑤柱、冬菇炒香~ 加糯米飯、加水(cooking class教用雞湯,我有dd 唔係太愛用~),加入調味料,

炒15分鐘見飯發脹 (見乾水就加),拿一粒試試有唔係太硬既感覺,焗15分鐘即成!

沒有留言:

張貼留言