回到首頁

2013年1月21日

le creuset ~ 蘿蔔炆牛腩



<唔好意思,我應該抺乾淨先上檯! 失禮!>


諗下今晚食咩送,因為一起身就會做第二樣野去到街市就會一舊雲!
心思思又想同下個新煲~~

不如再向難度挑戰! 來個蘿蔔炆牛腩,
其實要炆好味既牛腩,最緊要既就係時間!
當然仲有一個幫得手既煲啦!!
本來我同譚同學傾話要同柱候醬來整
佢立即拒絕我~因為佢話食果d,不同出街食!
上網睇下左睇下右,睇下上次去上le creuset cooking class時候教過下既tips!
登登登登! 又腍又入味既蘿蔔炆牛腩就出左世喇!!
完全無用雞粉、雞湯或者係柱候醬!
用不停焗不停焗不停焗既方法,用最少既火喉,整左最有火喉既蘿蔔炆牛腩~
哈哈~ 美中不足既係....因為炆得太腍,蘿蔔又切得細舊得滯
有幾舊一夾就散! [(it wasn't me)]
不過難得我有心機整! 朋友仔同譚同學都一同讚好!! 謝謝呢!! [(thumbs up)]
材料如下: 生抽、老抽、花椒8角、冰糖、牛腩、金 (唔好問份量,因為人人受得既味道都唔同)

做法:

將牛肉出水、將生抽、老抽、花椒8角(如唔食,可以用袋入住,因為有老人家說這是有毒不能吃)、冰糖放入適當滾水,試岩味到,放入牛腩

滾起轉細火,炆45分鐘,焗30分鐘即成! (有時間炆耐d,愈耐愈腍,雖然而家已經好正!)

沒有留言:

張貼留言